Bloggens innhold:

På denne bloggen finner du søte og morsomme ting til huset+ stilige klær til deg selv! Genial side for deg som ikke orker å leve som en grå mus i en bohus-katalog....


torsdag 27. oktober 2011

Søte forkler som øker appetiten!


Hvor ofte har dere opplevd å komme på middag til noen som lager mat i stygge eller møkkete klær? Kanskje det lange håret henger overalt eller ikke er nyvasket? Jeg vet ikke hva dere tenker, men jeg føler at maten bare smaker helt fantastisk dersom kokken selv ser fantastisk ut. Dessuten bør det se ut som om han/henne elsker matlaging.

Hvordan ser du ut når du lager mat? Jeg synes det er morsomt med forkler som sier noe om personligheten din og som gjør at middagsgjestene smiler stort når de kommer på middag. Og dette smilet skal være der før de har spist! Har du opplevd dette før?

I enhver festlig anledning synes jeg man setter litt mer stas og morro i ting dersom man kler seg litt finere. Stemningen blir raskt mer munter og man viser gjestene sine at man har gledet seg til at de skal komme. Slikt varmer ethvert hjerte! Og vips, så har du er smil når de kommer. :-)

På denne lenken kan dere finne mange flotte og søte forkler. Jeg håper du finner en som faller i smak, slik at gjestene dine synes maten din faller i smak ved neste hyggekveld. Bon appetit!
www.flirtyaprons.com

( Flere slike linker vil legges ut på høyre side)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar