Bloggens innhold:

På denne bloggen finner du søte og morsomme ting til huset+ stilige klær til deg selv! Genial side for deg som ikke orker å leve som en grå mus i en bohus-katalog....


tirsdag 25. oktober 2011

Vær en kos dekorasjon selv!

Jeg er en person som liker å ha det rent og koselig der jeg bor, men jeg misliker selve rengjøringen. For å lure meg selv til å ha det gøy mens jeg gjør slike jobber har jeg prøvd å inkludere noe jeg elsker i rengjøringen. Jeg elsker å danse, lytte til salsa/rock og å kle meg ut.

Forarbeidet for rengjøringen blir derfor å finne favorittmusikken og å ta på meg stilige og morsomme rengjøringsklær. Noen ganger prøver jeg en ny måte å sminke meg på også! Skal jeg være "klin gæ´ærn" heller jeg meg et lite glass vin eller champagne også. ;-) Deretter er det bare å danse rundt i de stilige klærne mens man digger musikken og rengjør huset. Dessuten er det utrolig mye morsommere å åpne døren med stil når noen ringer på midt i rengjøringen! For hvem har ikke opplevd å se ut som et takras og med skurekosten i hånden når det kommer gjester? Grøss....

Dersom du er kvinne anbefaler jeg å kjøpe et stilig skjørt som svinger, et fint vaskeforkle som lyser av din personlighet og noen stilige vaskehansker. Dersom du liker retro klær bør det ikke være vanskelig å finne noe morsomt å ha på seg. :-) Hva med disse vaskehanskene? Disse var en gave til bursdagen min:



Hvem vet; kanskje mannen din synes det er koselig at du er flott han også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar